A kedd esti időjárás előrejelzésben még csak félfüllel lehetett hallani azt a szót, hogy havazás. Szerdán már 1-2cm friss havat jósoltak a keleti országrészbe. Aztán szerdán este valamivel 10 óra után elkezdett szállingózni a hó. Reggel mikor felhúztam a redőnyt, nem hittem a szememnek. 3cm-nél jártunk akkor, és esett továbbra is. Gyorsan végignéztem az összes modellt és láttam, hogy még sokszor 3cm fog esni péntek estig, ezért riasztottam a többieket, hogy jöjjenek pénteken egy igazi téli fotózásra. Sajnos csak Yakuza(Balog Zsolt) ért rá. 3 óra körül érkeztünk ki az állomásra, ahol az átlagos felhozatal fogadott minket, cseppet sem átlagos környezetben.
A Szegedről érkezett 2146-os csörgő már leakadt szerelvényéről, de még nem indult ki a fűtőházba. A híd környékén már egy szokásos kép fogadott minket:
Laminátka pihent egy jókora tehervonattal. Az állomáson már várakozott a Szegedre menő 2198-as Csörgő és szerelvénye, BDt vezérlőkocsival a végén. Nem rég kerültek ide ezek a 300-as BDt vezérlőkocsik, személyszállítási feladatra.
A 2198-as Csörgő szombat(2011.02.26) reggel felmondta a szolgálatot. Nemsokára megérkezett a Körös IC Budapest-Keleti pályaudvarról, szép kis együttállást eredményezve. A szerelvény élén az 1202-es Szili pózolt, a bent pihenő Bzmotokkal, és a rendezői feladatra váró M47 1227-el.
Miután a Körös IC elhagyta az állomást, kiengedték az újszegedi és a gyulai BZMotokat is, így csak a kisdácsia álldogált egyedül az állomáson. Nem sokkal később rájárt az ott maradt szerelvényre és kihúzta őket.
A 2011.02.25-én készült többi fotót megtekinthetitek itt: Rekord hó